Nejkrásnější dovolená v Chorvatsku ve městě Rabac

Ten den, kdy mi máma řekla, že pojedeme poprvé k moři, si pamatuju skoro, jakoby to bylo včera. Bylo mi tenkrát 9 a žila jsem jen s maminkou, takže jsem si nikdy nedokázala představit, že bychom jely na opravdovou dovolenou k moři. Nemohla jsem skoro dospat, až to jednoho dne přišlo.

Začalo velké balení. Jely jsme autobusem, přesto jsme táhly několik zavazadel plný letních šatů, doplňků a nafukujících hraček. To balení bylo nekonečné a já už se chtěla probudit u moře.

Netrvalo dlouho a seděly jsme v autobuse směr chorvatský Rabac. Jely jsme přes noc a já byla nadopovaná „kinedrilem“, takže moje cesta uběhla velmi rychle. V Česku jsem usnula a pak se probudila až v Chorvatsku. Byl to opravdu zážitek vidět poprvé moře. Přišlo mi jako velké jezero, které ale nikde nekončí. Byla jsem absolutně unešená touhle obrovskou nekonečnou vodní deskou, která se táhla do všech stran.

Ubytování Rabac

Bydlely jsme v tříhvězdičkovém hotelu, jehož jméno už si teda nepamatuju, ale byl to klasický hotel turistické třídy. Nejlepší na tom bylo, že jsme měly balkón s výhledem na moře.

TIP: Nabídku ubytování hledejte na světoznámém serveru Booking.com

Maminka nechtěla, abych si první dovolenou „užívala“ s úpalem a spáleninami, takže jsme k moři chodily ráno a pak až později odpoledne. Tvrdila mi, že slunce je během poledne nejsilnější a není tudíž dobré se moc dlouho v tento čas na sluníčku pohybovat. Já to samozřejmě nechtěla slyšet a vztekala jsem se pokaždé, když mamka zavelela a já si musela sbalit hračky, nechat rozestavěný můj hrad z oblázků a na chvilku se rozloučit s mořem.

Na druhou stranu na mě byla maminka hodná, koupila mi velkou síťku, takže jsem většinu času v moři trávila, chytáním malých rybiček a sbíráním mušlí. Večer jsme se chodily procházet po malebném městečku Rabac.

Ačkoliv už to bylo hodně dávno, vzpomínám na svou první dovolenou u moře doteď.

Podívejte se na nabídku ubytování ve městě Rabac.

ubytování

chorvatsko rabac

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.